Påske idyll 2021

Hello there! Hva skjer? Overlever vi denne snøstormen som plutselig bestemte seg for å komme i begynnelsen av april? #nedtur

Årets påske for min del har bestått av familie idyll, påske jakt, by tur, god mat og drikke. Uteaktiviteter, brettspill, festligheter og lovlige sammenkomster.  Turer, påskeverksted og mye-mye mer! 

Årets påske har vert veldig annerledes for oss alle men jeg for min del klager ikke på noe annet enn været som endelig hadde gått over til vår, men nå blei helt dritt. Men selv i dårlig vær tok vi på oss klær for å leke ute i den nye snøen igjennom uka.

Egentlig skulle jeg jo ønske at vi kunne tatt oss en sykkel tur eller noe lignende. Men til min overraskelse såg jeg hellet ingen barn ute å leke i stormen. Barn jeg har snakket med i ettertid har også gitt utrykk for at de bare har vert inne hele påsken.

Noe som jeg også hever litt brynet til. Barn er jo ute i all slags vær i bhg og skole, så det er nok bare oss voksne det står på tenker jeg.

Selv er jeg veldig tilhenger av høytider og det er heller ikke sumt med fri. Men i år har vi nesten ikke vert hjemme og jeg har heller derfor ikke pynta noe hjemme til påske. Egentlig så føler jeg det å pynte til påske er litt vekk kastet siden pynten skal bort igjen bare etter en uke.

Nå er jeg veldig gira på vanlig hverdag og snøfrie veier! 🤟🏾

0 kommentarer

Siste innlegg