Pakket og klar for helgens festligheter

Da er vi pakket og klar for helgens festligheter, noe vi gleder oss skikkelig til! I dag sto vi opp i 7 tide  fikk isadora på skolen og der etter satt jeg i siste hårfestene som skulle i. Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg satt i keratin exstentions men det begynner å bli en del år siden nå. På den tiden var jeg flittig bruk av denne type løs hår, de siste årene har jeg gått over til clips side  mitt eget hår e deilig hadde blitt langt. Det var helt til jeg nå gikk fra blå til blond. Da mistet jeg sikkert 30 cm med hår, det er ikke kødd engang og jeg hadde serr lyst til å gråte! Jaja.. what ever…

Nå har jeg i det minste satt på alt og jeg er virkelig mer enn fornøyd! Før brukte jeg hele dagen og i tillegg satt jeg oppe til langt på natt. Men denne gangen brukte jeg kun litt over 3 timer, nesten 4. Da blei jeg glad! 

For uten om det kommer jeg til å savne snuppa mi utrolig mye, men gjett om vi skal kose oss da bare vi voksne også!

 

0 kommentarer

Siste innlegg