På toppen av det hele

Hei flotte korona-leie mennesker , lol. hvor fantastisk er ikke dagene nå, nå som det endelig har blitt vår og det både er tørt og lyst ute?? Jeg kan høre fuglene kvitter og her hjemme har tempen allerede oversteget 10 pluss grader, fantastisk! 

 

Selv gikk jeg på en liten nedtur søndags kveld når jeg innsåg at jeg også hadde begynt å bli syk. Og mest sannsynlig måtte ligge i sengen til i slutten av uka. Mandag kom (altså i går) og jeg våknet med feber. Helt våt av svette, rennende nese, såre ører og vond hals.

Nå kunne virkelig ikke almenntilstanden blitt noe verre, tenkte jeg. Jeg som nylig hadde blitt bedre og endelig var oppe fra senga etter  en hel uke liggende i samme stilling i over 100 timer.

Ryggen hadde endelig fått hvile seg og den var heller ikke lengre sår. Bare tanken på å måtte ligge i noen dager til nå var helt forferdelig ! Blææ 🤮

Heldigvis er jeg en person som sjelden er syk og ligger heller ikke lenge, toppen 3 dager max! Men når jeg får feber sånn som i går så blir jeg helt utslått fordi jeg heller ikke er vandt til å ha feber eller omgangssyken.

Selvfølgelig når man blir syk på denne tiden tiden så er det mange som har spurt om jeg har fått korona. Men det har jeg altså ikke, heldigvis.

Håper egentlig jeg aldri får korona men sånne ting kan man jo ikke kontrollere eller bestemme selv. Ender man opp med korona det må bare ta ting litt som det kommer tenker jeg.

Anywayd.. I dag er formen heldigvis mye bedre. Jeg føler meg litt små “klam” og har en del slim i halden men herregud jeg klager ikke for jeg har vert oppe av sengen igjen!

Jeg tror seriøst jeg aldri jeg har vert så lei av å se senga mi sånn som jeg er nå, haha! Og jeg kan heller ikke vente med å få pussa opp hele rommet heller. Bare det sier jo hvor lei jeg er av hele den delen i huset, lol. 

0 kommentarer

Siste innlegg