på tide å si “goodbye”

heisann alle sammen og god mandag! i dag er det nok en dag med skinnende sol, bare at vinden er litt for kjølig til å kunne sprade rundt halv naken på stranden. da solen gløttet inn vinduet i dag tidlig var jeg relativt klar for å sole meg, men slo tanken fra meg etter jeg var en liten tur forbi dørstokken.

i dag feirer vi nok en mnd som forlovede! tenk at hele 3 mnd allerede har gått siden vi var i Venice, italy hvor kjæresten hadde planlagt å fri til meg…? jeg føler det ikke er så veldig lenge siden sist jeg hadde et innlegg hvor jeg fortalte dere at vi nettopp feiret vår andre mnd som forloveder. men sånn er det livet dere, tiden går så sinnsykt fort!  så fort at det allerede har gått hele 4 uker siden mannen kom hjem og allerede i morgen skal han på jobb igjen, dette er alltid like kjipt. jeg tror ikke det er mulig å forberede seg nok til adskillelsen selv om man veit at dette faktisk er noe som skal skje i slutten av de 4 ukene han er hjemme. jeg teller alltid ned ukene for å ha litt “kontroll” på når det er på tiden å si “goodbye”.

utrolig heldig er jeg allefall som fortsatt blir overøst med komplimenter, gaver, kjærlighet, overraskelser og ikke minst roser. vi trenger liksom ikke å måtte feire noe spesielt for at jeg skal få en fin bukett som han tar på seg å snitte og ordner til selv. som en mann skal være passer han alltid på at jeg har fine, nye og friske roser på natt bordet mitt til en hver tid. rosene er uten tvil kjøpt og snittet med masse kjærlighet!

🌹

0 kommentarer

Siste innlegg