På sin plass i et vennskap.

Jeg stikker bare innom en liten tur før jeg blir å finne sengen. Egentlig var jeg veldig gira på et bad men akk nå kjenner jeg at øynene er tørre og trette. I kveld fikk jeg besøk av en venninne som jeg sikkert ikke har sett på 2 mnd nå. Det er jo helt sykt for det er jo igrunn henne jeg ser mest her i bygda, så akkurat det sier jo litt på hvor usosial og ikke minst “isolert” jeg er for tiden… hahahaha.

Vi kan snakke om alt mulig og da opp til flere timer i strekk, sånn som er på sin plass i et vennskap 💕

I dag har jeg vert ekstremt dårlig på å få i meg mat, faktisk enda verre i dag enn i går og ikke drikker jeg nok veske heller. Ikke rart jeg konstant går med en liten hodepine og tåkesyn, når vann inntaket er på mindre enn et halvt glass om dagen. Og måltidene er på 1-2 små grove rundstykker for dag. Noe sier meg at det ikke er jeg som er begeistret for mat i dette forholdet… Haha! #tragisk #hjemmealene. Nå blir det middag..👇🏾

 

0 kommentarer

Siste innlegg