På reisefot

Hei alle fine mennesker.. Til dere som faktisk er fine da, ikke bare på utsiden men liksom inni. Men alle dere andre kan dra til helvette… hahahahahahahaha, neeeeida! 🤷🏼‍♀️ 

Uansett!

I dag er det fredag og veldig glad er jeg for det! Helgen er her, milde været har kommet og snøen er snart borte. I uken som har vert har jeg sover utrolig lite (noe vi alle nå har fått med oss). Jeg prøvde også i går å snu døgnet, stå opp fra morgenen av, holde det gående og der etter legge meg til kvelden. Men hva skjedde?? Joo altså…

Jeg var trøtt allerede når kl var 18/19 men tenke jeg måtte drøye den litt så jeg ikke våknet opp igjen etter 2-3 timer, som jeg pleier. Men det som skjedde da var jo at allerede kl var 22 jeg plutselig lys våken. Jeg klarte ikke sove og endte med å se på the kardashiens helt fram til kl var 05:30, or sum!

Til tross for at jeg føler meg litt “rar” i dag så er jeg faktisk like våken som en pære! Livet er topp og jeg er klar for en ny reise. I dag blir det en fin dag og jeg gleder meg kjempe mye til resten av helgen som allerede er planlagt fra start til slutt🎉

Vi blogges da, taper…😘

 

0 kommentarer

Siste innlegg