På 10 uker har vi

Det å tenke tilbake på de 10 siste ukene er helt sprøtt!  Det er helt utrolig hvor mye man egentlig kan oppleve og gjøre på så kort tid. 

Ofte klager mennesker over at de ikke har tid eller spesielt penger til å reise eller finne på ting. Det er mange som går i den kjedelige « hverdags fella». Hvor man går opp på hverandre og blir lei. Man mister gnisten, man blir irritabel og explosiv. Hvor man syns alt i hverdagen er et jævla mas, slit og ikke minst er ork.  I tilegg krangler mye. Det er helt utrolig hvor mye negativitet som hører til i den hverdags «klemma» faktisk. Forholde og familielivet blir en evig rund dans på plikter, gjøremål, kompromiss og det å krige seg til en deal på midten.

jeg er virkelig glad for at jeg ikke kjenner meg igjen i noen av de punktene som jeg nettopp ramset opp.

Her er noen av våre høydepunkter igjennom de siste 10 ukene sammen.

oppsummering:

Union hotell: Ja tro det eller ei. Her var vi å overnatta en natt for å sjekke ut det beryktede spøkelseshotellet i norden. Her fikk vi velkomst drink med sjampanje og en nydelig sjokolade på bryllups suitten. Men spøkelser såg vi lite av. Kjæresten hadde ikke engang hørt om dette hotellet  før, han som har reist så utrolig mye og opplevd masse kult. Han sa selv at dette var et av de råeste hotellet han hadde vert på. Så gjennomført og spesielt. Det får deg virkelig til å føle at du har gått tilbake i tid alstå. Det er helg sykt!

Italia: vi har vert i Venice hvor kjæresten spurte meg om jeg ville forlove med den beste mannen. Han som alltid har sagt han aldri skal gifte seg. Det forandret seg fort etter han møtte meg. *smelt* 

Babylon 6 år og skolestart: Vi har feiret den store dagen til isadora og begynner nærme oss skolestart. fra å være 3 så er vi nå en komplett firkløver.

17 mai: Vi har feiret vår første 17 mai sammen som en familie. En dag som paps aldri har brydd seg noe særlig om, men som betydde veldig mye for han nå.

Salg av hus: Vi har Brukt mye tid på «hytta» for å gjøre alt klart til salg. det er sinnsykt deilig å tenke på at vi snart er i mål. At vi kan lukke et gammelt kapittel i livet for å kunne starte et nytt sammen.

Jubileum: kjæresten har for førstegang gledet seg til å feire sin egen bursdag. noe han aldri har ofret en eneste tanke til før. Samme dag feiret vi vår 2 mnds forlovelse. Den dagen koste vi oss skikkelig fra morgen til kveld. Jubileumsår og feiring av forlovelse er ikke barnemat skal jeg si dere.

Forball: isadora har for førstegang begynt  på fotball, hvor jeg er minst like engasjert som henne. Jeg tror nok jeg blir trener snart! Vi har vert på en haug av treninger og vår første forballcup. I tilegg har hun har fått sin første pokal.

Bade ferie: vi har vert på vår aller første familie badeferie hvor isadora har vert på svømmeskole. vi har solt oss hverdag, spist masse god mat og ledd utrolig mye!! Jeg og papi har vert på paraseiling, noe ingen av oss har prøvd før. Vi har hatt photoshoot, lekt i «Colombia parken». vert på aquarie tur i en undervannsbåt og I tilegg nesten blitt arrestert på flyplassen i utlandet. 

tattovering: papi har blitt overrasket med en 7 timers lang tattoo session for å cover up en dum tattovering han ikke liker,  som han tok når han  var ung og naiv.  En tattoovering som han selv sier ikke hører til i nåtiden eller fremtiden, Men fortid. Vi har Vert på «Ålesund live». booket inn på to forskjellige hotell på en og samme helg i tillegg blitt syk.

(Bilde er etter cover up) 

Roser: jeg har fått vanvittig mange fine roser. Og roser har jeg fortsatt stående på nattbordet. Min kjære er veldig flink til å passe på at jeg alltid har roser, det gjør meg så uteolig glad!  I tilegg har vi sett på forlovelsesring  til papi 😍

0 kommentarer

Siste innlegg