overrasket kjæresten

Hei! I skrivende stund ligger jeg i sengen. I dag kom vi hjem tidlig og har slapper av resten av dagen med spill, pizza og familie kos.

I går da vi ankom Hotellet fikk vi skiftet rom og oppgradert til noe finere enn hva vi hadde blitt tildelt i starten, det hjelper faktisk alltid å klage folkens. hehe! Jeg kan årlig ikke huske sist jeg var fornøyd med et hotellrom de siste gangene vi har veet ute å reist. Før kveldens store festligheter gjorde vi oss klar på rommet med sminke, hår, vin og musikk. Jeg bare elsker når kjæresten hjelper meg med håret, at han selv syns det er hyggelig gjør meg også ekstremt glad. I stede for å sitte på rævva, kjede seg ihjel og syte over ventingen sånn som menn flest gjør når de blir sittende å venter. Vente på oss kvinner som sparkler trynet før vi skal ut døren.

I går gikk matopplevelsen på favoritt restaurant i Ålesund, nemlig suma. En grill og sushi resturant som jeg sikkert har skrevet om utallige ganger før, så det skal jeg ikke kjede der med igjen. Etter vi hadde sittet der i noen timer overrasket jeg kjæresten med billetter til klovner i kamp konsert. Lite visste jeg at rocken roll mannen min hørte mye på bandet i sin ungdomstid, der var jeg egentlig heldig med bookingen gitt. hahahah! 😆

0 kommentarer

Siste innlegg