Overlever det meste jeg

Hei på deg og en veldig fin mandag!

I helgen skjedde det mye dere og i hele går var jeg skikkelig sliten ass. En 2 dagers er alltid litt tøffe men jeg overlever det meste faktisk. Eneste jeg kanskje har insett etter noen helgeturer på byen er at jeg faktisk skal roe litt ned på drikkingen. Fordi jeg helt frem til nå har endt opp med skikkelig black out, sinnsykt irriterende. Om man skal gå rundt å ikke huske kveldene så kan man vel like godt bare være hjemme tenker jeg da… Eller ? Men det er vanskelig, vanskelig siden tequila er såååå gøy liksom! lol. 💯

Lørdagen startet vi egentlig ganske seint siden jeg ikke var opp av sengen nærmere 17 tiden og besøket mitt kom like etterpå. Men herreguud alt vi rakk før kl var 20 da, jeg var helt innponert! Vi lagde mat, spiste, jeg dusjet og videre tok vi vorset inn på studio sammtidig så jeg sminket meg. Etter hvert dukket mennesker på døren å videre dro vi hjem til en kompis. Hva som skjedde ute…? Husker ikke. Og på nach? I have no idea. Men jeg tror vi var ganske enige om at vorset var det aller gøyeste. Men hvordan kan mennesker med så dårlig hukommelse egentlig mene det? Sikkert fordi vi ikke veit bedre, hahahaha eller husker i dette tilfellet da!

Er det noe annet jeg også har lært så er det at jeg aldri skal ha lang hestehale når jeg kjører paljett-outfit. Jeg tenkte jo at håret kom til å sette seg fast å se helt jævlig ut på slutten av kvelden, nærmere nach liksom. Men håret var jo allerede helt på trynet før jeg bikk dørstokken på vors. Sammtidig så jeg tryna noe helt sinnsykt ned mur-trappen i 16 cm høye hæler liksom på vei bort til bilen.. Gud hjelpe meg!

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg