Over og ut

Natt til i dag sov jeg utrolig lite og i dag har vi styra mye på loftet. Hvor vi har sortert og stabla bby/barne klær i riktig størrelse å lagt de i hver sin kasse osv.

For en jobb men jeg har virkelig hatt god hjelp! Besta har nærmest “flyttet” inn nå for hun har vert her i 3 dager nå . Lol, det sier jo ganske mye om hvor lang tid det har tatt. Men gud så godt det er med orden enn for rot. Det er bra for både sjel og sinn tror jeg. 

Nå var det jo strengt takt ikke så rotet på loftet mtp at jeg rydda der for ca 2 mnd siden. Men kassene med tøy var liksom ikke sortert. De var bare sortert i kategorier på hvor de sto, viss du skjønner? 

I kveld har vi vert en tur på besøk hos besten og besta. Og etter vi kom hjem har jeg sittet litt på nett å bestilt ting og tilbehør til barne rommet, side det ikke er helt ferdig enda.

Og ja forresten… Vi har også nå byttet tema fra “under the sea” til enhjørning i stedet. sånn som egentlig var planlagt helt i starten. Sånn akkurat nå er jeg utrolig glad for at tapeten ikke kom likevel, selv om jeg har en del andre ting som nå bare blir liggende i skap en liten periode fremover. Til jeg finner ut hvor i huset jeg evnt kan bruke det.

I kveld skal jeg bare ta livet helt med ro. Lage meg en smoothie og se litt på Truls ala helsteøm, på tv 2 sumo.

Det er bare såååå gøy! Jeg og Truls skulle VIRKELIg hatt oss et tv program sammen.. Hahah! Det hadde vert fantastisk!!!!! 😂 #DereHaddeDødd

Men nå er det over og ut fra meg i kveld💕👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg