Oppsøkt av en pedofil!

I dag skjedde det noe utrolig ekkelt dere! Noe jeg så absolutt ikke hadde sett for meg jeg måtte oppleve, med tanke på at jeg har sagt så sinnsykt klart i fra opp til flere ganger. Og da til forskjellige mennesker så de skulle være obs på nettopp denne saken!

I dag sto jeg opp som vanlig med isadora, vi spiste litt frokost før jeg blei å sende henne på bussen. Når bussen kom fikk jeg mitt livs sjokk da den kjørte inn i oppkjørselen vår for å hente barna helt ned i 6 års alderen! Til min store forskrekkelse var jeg vitne til det jeg så absolutt ikke ønsket skulle skje og som jeg nå i 3 uker, nesten 4 har prøvd å forhindre!

Jeg har nemlig i mange år blitt sexuelt trakassert av en buss sjåfør  helt siden jeg var 14! Ikke bare har denne mannen senest for knappe to år siden fått beskjed fra besten og besta om å ligge unna. Hvor han har selv respondert med å sende melding igjen direkte til meg, hvor han ler og håner av foreldrene mine og sier ” tror du virkelig at jeg bryr meg om hva foreldrene dine sier”, og ting i den dur!! ja tenk å være så frekk og respekt løs?!

I voksen alder blir jeg ofte utsatt for menn og gutter som ser på meg som et sex symbol, noe jeg selv bare har skjønt jeg må leve med siden jeg er en veldig aktraktiv jente. Men denne mannen har ikke bare prestert i å sende meg masse ekle og sexuelle meldinger. Men en av de siste meldingene jeg fikk av han inneholdt faktisk hvor han la ut i det store og det heile om hvor flott og fin Isadora er osv… Da var hun YNGRE! Det er DA jeg kjenner på meg selv at nå er det faen meg nok!!!! Ikke bare har mannen kommet med sexuelt meldinger til meg, men sist kom han også med trusler hvor han skreiv han ville oppsøke meg på nattestid alene og mye annet som jeg finner utrolig forstyrrende!

Det å begynne nevne datteren vår inn i alle desse meldingene var og er å gå langt over streken!! Og på et tidspunkt for ikke lenge siden blei jeg så redd at jeg måtte få venninner av meg til å overnatte så jeg kunne føle meg trygg i mitt eget hjem, når besten og besta har vert på ferie!! Ikke bre har jeg vert engstelig for meg selv, men etter at han begynte snakke om Isadora kjente jeg at denne personen var utilregnelig!

Ikke bare har jeg vert i kontakt med hele 5 forskjellige voksne som jobber på skolen til isadora, som har en viktig rolle i hele dynamikken. Men jeg har også fått beskjed at de ville kontakte han når han var ferdig med ferie, i tilegg har de lovet å ta opp saken!

Men her sto jeg i dag tidlig på en helt vanlig fredag og skulle levere jenta på skolebussen som skal være en “trygg” skolegang for barna!! Men jeg kan Virkelig ikke si meg enig i at jeg følte meg så veldig trygg når jeg med egne øyner er vitne på at nettopp denne mannen er transporten til de små barna!!

Så dette var en sak skolen liksom skulle prioritere? Og de kunne heller ikke brydd seg mindre med å gi meg en “heads up” at samme mann var tilbake på jobb?! Jeg har lagt igjen nr mitt så de veit utrolig godt hvem de kan ringe!

OM skolen skulle ha vert i kontakt med mannen og gjort han obs på at han blir “overvåket”…. Hvorfor har ikke skolen da brydd seg noe mer med å ring eller opplyse oss om dette? Og hvorfor informerer de ikke at ha fortsatt kjører skoleruten så vi evnt kan finne annen transport ? I stede fikk jeg en skikkelig “neve” midt i fleisen på morgenkvisten i dag tidlig!

Gudene må jo virkelig vite hvor lenge han har kjørt denne ruten etter at jeg informerte skolen om problemet. I tillegg har jeg opplyst skolen om å sender henne hjem på buss denne og kommende uke, siden  jeg nå er uten eget kjøre tøy?! Er dere over hode klar over eller i sta d til å forstå hvor forferdelig ekkelt det var å send jentungen på buss i dag tidlig, med vitende vilje hvem som satt bak rattet?! Jeg hadde ikke akkurat noe valg enn å sende henne, for på skolen må hun!

Ting er virkelig så ille at jeg selv på et tidspunkt vurderte ta beina fatt å følge henne. Men innsåg selv hvor utrolig sein vi hadde blitt til skolen, noe som også hadde blitt kjempe ekkelt for hennes del. Bare fordi en viss pedofil får lov til å kjøre skoleruta måtte hun bli sein på skolen frem for alle klassekameratene?

‼️‼️HERREGUUD‼️‼️

Ikke bare har skolen sviktet oss som foreldre men de har også svikta barna på skolen!! Denne mannen har ikke bare hatt sexuelt tilnærmelser til meg fra ung alder og opp igjennom tidene. Men jeg har vert i dialog med andre unge jenter han tidligere har oppsøkt også! Dette er og vil bli en sak som er “hysjet ned” på bygda. Og ikke kan jeg begripe at han fortsatt får kjøre skolebuss, han har jo tidligere blitt rapportert..! Men en skole er jo helt topp for sånne mennesker som dette, en plass man kan “henge” i “forkledning” å kose seg på “jobb”!!!

🎉🎉HURRA🎉🎉

Ja det er utrolig ekkelt for mang som sitte å lese hvilke mann vi og barna våres har med å gjøre på daglig basis, til og fra skolen. Og ja det er ekkelt, rystende og ikke mint sjokkerende at du nå som enten skole elev, mor, far eller familie medlem nettopp fikk opplyst om noe du tidligere ikke visste om, eller som du tidligere har sett på som diffust “rykter”!  Som leser tenker du sikkert “men hvorfor har ikke jeg fått greie på dette før nå?”. Nettopp fordi ingen tørr å snakke høy om det eller bekrefte saken fordi det er utrolig tabu og ikke minst ubehagelig!

Buss er og skal være et alternativ for trygg og fin skolegang til barna, men hvor ironisk er det ikke da at vi sender barna våre i buss til en fuckings pedofil?! Woooow… Ikke bare er vi dumme men vi er faen meg også så jævlig naive! Jeg er sinnsykt skuffet over skolen akkuratt nå, ord strekker faen meg ikke til!!!!

Og jeg kommer til å gjøre alt i min makt for at dette blir en ordning på. Merk mine ord: han skal ikke kjøre skolerute noe mer!! Er det virkelig nødvendig at jeg selv som foreldre skal “cashe” ut av egen lomme til taxi for trygg skolegang? Hun har vel for pokker like mye rett på skolebuss sammen med venner hun som alle andre??!  Isetde for å måtte være “hun jenta som alltid tar taxi alene, men hvorfor gjør hun det???!!!”

‼️‼️Stakkars jente‼️‼️

Ikke bare har vi fått fortalt fra buss kollegaer som selv sier dette er gammelt nytt å må bli tatt på alvorlig. Bare det burde si sitt om saken!!

Jeg har i dag vert i dialog med poletiet for dette er alvorlig! Og jeg sitter i dag alene, tårekvalt med en skikkelig vond klump i magen. Jeg føler meg sviktet av skolen, ikke hørt eller tatt på alvor. Jeg håper virkelig skolen leser dette!

Jeg har i dag valgt å gå ut med dette, bruke min plattform og stemme for å opplyse alle om tilfellet. Barna blir oppdratt til å alltid si ifra til en vokse, men  dette hjelper jo ikke om vi som voksne selv velger å ikke si ifra. Barna våre er sårbare og viktige, det er derfor så utrolig viktig at vi som foreldre/voksne tar ordentlig ansvar å får ordnet opp i dette en gang for alle! La det bli en forandring, herregud !

‼️‼️DETTE SÅRER NOE SINNSYKT OG VI ER UTROLIG SKUFFET SOM FORRLDRE‼️

(bildet hentet fra internett)

0 kommentarer

Siste innlegg