Omstille hodet

Hei følgere, er dere like klar på helgen nå som alltid? At det er fredag er veldig overraskende for meg, siden jeg trodde det var torsdag i dag. Som jeg også har forklart før er ikke det så veldig store forskjeller på hverdag og helger for meg, jeg jobber jo uansett. Lol.

I dag er formen kjempe bra, nesten helt frisk å det er jeg utrolig glad for! I skrivende stund er jeg på tur til Ålesund i et møte og kanskje for å handle litt, viss kjæresten føler at formen er bra nok til det. Han som skulle komme hjem for å “pleie” jentene sine har nå selv endt opp med å bli syk, men selv om han er syk stiller han også opp. Det er mannen sin det!

I dag er det en ny dag som følger med en rekke nye muligheter også, er det ikke det man sier?  I går kveld jobbet jeg til seint på natt, men da jeg skulle legge meg var jeg flink til å omstille hodet, tilegg  fast bestemt på at dagen i dag skulle bli mye bedre enn i går.  Så i dag er jeg både fornøyd og føler meg kreativ. Jeg kjenner jeg har en del energi samlet i kroppen som jeg vil gjøre noe med. I dag er jeg glad å føler meg bra!

For uten om det ønsker jeg alle andre en like fin fredag som meg selv videre, så blogges vi utover dagen senere. Hade’a

🤗

0 kommentarer

Siste innlegg