Omg

Jeg titter bare innom for å si kjapt hei og hade bra! Jeg bare elsker å nyte det fine været selv om jeg sov helt frem til kl 12:00 i dag tidlig. Men jeg sitter heller ikke med noen for for dårlig samvittighet siden jeg satt ute i hele går.

På kvelden dro Isadora på spontan overnatting med en venninne kl 21 og jeg hvilte bare resten av kvelden i sengen med serie titting og noen Cider. 

Dagen i dag blei ikke helt som planlagt siden restauranten på hellesylt var stengt pga en ulykke med de som driver. Og når vi skulle bestille mat på Stranda var det både litt rot med bestilling og mangel på vare pga korona, men det gikk fint.

Noen ganger må man bare gjøre det beste ut av situasjoner, noe vi også gjorde. På terrassen spiste vi både take away og kake. Kjempe deilig med enda mer sol på kroppen, da er jeg fornøyd!

Nå er jeg akkurat ferdig med å sminke meg og er på tur ut døren for kveldens festligheter. Kos dere videre vakre mennesker, vi snakkes! 

0 kommentarer

Siste innlegg