OMG… Shiitt.

Heisann! Det er så sykt å tenke at om bare 2 dager er det selve julaften og i morgen er det lillejulaften. Omg.. Dagene har virkelig bare “plutselig” dukket opp og jeg er verken ferdig med julegavehandelen og har heller ikke julestemning litt engang! 

En stemning jeg allerede hadde i starten av november. Jeg sto opp hver dag til julemusikk og gledet meg virkelig. Men plutselig så bare forsvant alle forventningene jeg hadde til jul. Fy faen altså! Kjempe kjipt og i tillegg er snøen nesten helt borte, det er varme grader ute liksom… Shiit.

Anyways. I går var jeg ute med kompisene mine som jeg ikke har sett på typ 1 helt år! Planen var jo å være hjemme her, men etter vi skiftet møbler og pusset opp stuen er det likom nesten ikke noen sitte plasser igjen lol. Dette er jo helt krise og absolutt noe jeg ikke har tenkt over før nå. Jeg elsker jo stua å syns den er kjempe fin, instagram vennlig er den også. Men den er jo ikke så veldig praktisk da.. Det skjønner jeg jo nå 😆 

Kvelden i går var veldig hyggelig og tiden gikk fort. Vi var først en fin gjeng som satt hjemme hos en kompis før vi videre dro ut på Oscan, siden hotellet var stengt. I går var det veldig mange mennesker ute faktisk og stemningen var høy. Jeg shotta mye.. Mye mer enn jeg burde. Og i dag føler jeg meg som en hard banka karbonade deig hahahahaah!! 

Kl er snart 17 og her ligger jeg, fortsatt i sengen og er svimmel som faen, omg! 🥴

0 kommentarer

Siste innlegg