OMG ppl..

Jeg var så nærme med å falle i svime på gulvet i dag tidlig i det jeg skulle reise meg opp fra sengen.. Jeg er helt sikkert Norges desidert trøtteste i dag og har sovet knappe 3 timer siden jeg la meg i går kveld.

Ikke bare er det vanskelig å bruke hodet skikkelig til å tenke klart, men øynene svir noe helt sinnsykt og jeg kan kjenne en liten antydning til hodepine som sniker seg innpå her. Egentlig hadde jeg tenkt til å legge meg ned på litt igjen nå på dagen, men har ombestemt meg og vil heller prøve å holde ut lengst mulig resten av dagen så jeg går sove igjen til natten.

Joda, tanken den er god den… Hadde det ikke vert for at kl bare så vidt har passert 13:00.. Oh loard! Hvordan skal dette gå?? Jeg skal allefall ikke vær noe særlig sosial denne fredagskvelden heller for å si det sånn, det orker jeg ikke! 😂

0 kommentarer

Siste innlegg