Og dere trodde jeg var gal?

I dag dere, ja i dag har vi jammen meg ikke gjort noe annet enn å sitte ute siden Isadora kom hjem fra skolen kl 12:00. Og deilig er det, her må man virkelig nyte fineværet når solen titter frem. Og vi begge har nå fått tydlig bikini skille før solen engang har rukket å gå ned. 

Jeg og Isadora har satt opp hengekøye på terrassen i dag og syklet oss en tur på butikke hvor vi har  kjøpt is, frukt og div andre herligheter til helgen.

Vi har også satt opp vannspreder, fylt i vannballonger, hatt besøk av 5 andre barn og etter hvert fikk jeg selv besøk av en venninne som allerede har bada 100 ganger i fjorden i år haha! Og dere trodde jeg var gal?? Hun her er helt klart på samme nivå hun også and i like it! 😎😆

I dag har vi virkelig bare kost oss i det fine været og det syns også på kroppen. Ikke bare har vi blitt brune men man blir jo også litt små trøtt av all solsteiken time etter time. 

Nå har alle barna dratt og Isadora er ute på rulleskøyter med nabojenta. Selv tenkte jeg å lage sushi siden jeg handla inn sushi kit på butikken. I love sushi med scampi!💯 🤤

 

0 kommentarer

Siste innlegg