Ødelagt..

Hello supertrstarrrrs! 🤩 Hvordan har vi det på denne flotte tirsdagen? Er det liv? Er det stemning…? Og ikke minst, er vi i live? hahah

 

Tenk at i morgen er vi nok engang halvveis i en nye uken, herreguud hvor blir tiden av? 😬 Her er formen sånn passe etter helgens aktiviteter 3 dager på rad, fantastisk. Og med det kommer det nå en liten oppsummering fra fredag til mandag, i 3 forskjellige innlegg.

Jeg husker igrunn ikke helt om jeg blogget torsdag og hva gjorde vi da?  hahahah. #Storyofmylife… Pretty much.

Åh jo… Jeg blogga sist på fredag at vi skulle hente snuppene i Sykkylven og at en venninne av meg nettopp hadde ankommet fra Hellesylt også 🎉🎉💀

 

 Kjørrrr!

 

Fredag: Føles igrunn så sinnsykt langt unna og med det mener jeg sånn typ forrige helg og ikke helgen som nå var liksom. Men med det sakt så var fredagen skikkelig hyggelig faktisk! Det er faktisk en av de beste kveldene jeg har hatt i hele 2020 så langt. Da var jeg ute med jentene mine hvor vi stort sett tilbrakte hele kvelden i bil for uten om når vi dro en liten tur til meg på terrassen,  før vi snudde den kaotiske skuten videre ut.

Stemningen i bilen var jo bare helt sinnsykt hvor sjåføren også mente det var mer stemning i oss 4 snuppene enn hva det er i en russebil i hele mai hahahah , I 💯agree!

Videre hadde vi med noen gutter før vi alle endte på hver sin plass og blackout i egne senger dagen med ett helt lass av gossip dagen etter. Er det ikke  bare så typisk oss jenter? 😆

0 kommentarer

Siste innlegg