Ny tik tok video

Hei søtsaker! 

Jeg må ærlig innrømme at jeg føler jeg skriver dette i slutten av hver uke nå men hallo.. Det er fredag! hahahha.

I dag sto jeg opp kl 10 noe som føles helt fantastisk ut! I dag har jeg både rukket å skrive, blogge og i tillegg lage en ny tik tok video. Omg.. Når man står opp tidlig har man plutselig nok timer i døgnet til å få unna alt som må gjøres i løpe av en dag like vel. Det liker jeg! 

I dag er jeg fri for stress nettopp pga dette og skjønner egentlig ikke selv hvordan jeg klarte å våkne kl 10 når jeg ikke var i drømeland før kl var 04, omg. 

Isadora er på besøk og jeg tenke jobbe litt til før det blir middag når hun kommer hjem. 

Så hva syns dere om min nyeste Tik tok video ? Selv syns jeg den var “maaad” kul, men tik tok er heller ikke barnematen  det er faktisk rene trenings økten haha😂

 Link her

0 kommentarer

Siste innlegg