Not sexy

Hei engler. Det er rart å se hvor fort været forandrer seg. En dag er det snø og en annen dag er det mildt igjen.  I går hadde jeg en god venninne på besøk og snakket mye i telefon resten av kvelden. De beste vennskap er de man kan snakke en evighet med, selv over telefon eller ansikt til ansikt. 

I dag er det besten og besta dag men jeg kjenner jeg savner isadora ekstremt my. Hun er så flott og så fin med alle de snille og ikke minst gode klemmene sine. Nå er det heller ikke lenge til 1 desember, noe vi har gledet oss veldig til her hjemme. Da skal vi ikke bare åpne pakke kalender men vi skal også pynte til jul å se på årets jule kalender på tvn. Det blir så gøy!

I dag tenker jeg å startet dagen med en lang og varm dusj. Det har jeg ikke gjort siden fredag… Eller nei… søndag. Kroppen føltes forferdelig å håret er skikkwlig greasy. De siste dagene har vert noe for seg selv. Jeg har vert så klam og svett at jeg kan ense min egen kropps lukt på lang avstand føler jeg.  Jeg har blødd og jeg har kastet opp..  Djiis! Er ikke livet herlig dere? Not sexy…

I skrivende stund sitter jeg å jobber i mens håret luft tørker. Etter hver skal jeg lete etter boken jeg har alle collabene mine i å fullføre den. Den har jeg ikke sett på lenge så den veit jeg sannelig ikke hvor er så det spørs om jeg finner den….

I natt har jeg sovet ganske lite til tross for at jeg prøvde å legge meg tidlig, eller i normal tid. Jeg fikk ikke sove før kl 06 og var oppe igjen til kl 09 halv 10… Umennesklig.

0 kommentarer

Siste innlegg