Not at all

Hei karantene venner. I dag hadde jeg egentlig tenkt til å blogge før men har sittet opptatt i hele kveld. I dag har vi vert hjemme hvor Isadora har lekt med noen venner og senere dro vi på årets første grill-middag hos besten og besta. Kjempe hyggelig. 

For øyeblikket sitter jeg i sengen og er sykt giret på å fjerne sminken for i dag. Jeg kan virkelig ikke hate sminke noe mer enn annet akkurat nå siden jeg for tiden bruker det så sjeldent atm, haha! Hvor ironisk er ikke det til alle dere som kanskje tror jeg er en sminke dukke på heltid… Guess what? im no, not at all . Egentlig så liker jeg best å gå uten 💁🏼‍♀️💯.

Men nå blir det strax å legge bort jobb før jeg fortsetter kvelden videre med litt serie titting så jeg forhåpentligvis kan stå opp tidlig igjen i morgen .

 

Vi sees👋🏾

1 kommentar
    1. Jeg liker veldig godt å få av sminken på ettermiddagen. Og jeg bruker bare bittelitt mascara. 😀 Ja, jeg har jo sett noen bilder av deg, og har vel tenkt at du bruker sminke alltid 😀 Men off-line er vi jo usynlige, så der kan livet være et helt annet ja 😀 Jeg er ikke i karantene. Og ikke “ordentlig” karantene du heller skjønner jeg, siden du har vært på besøk. Men det er jo litt karantene-liknende det vi gjør alle mann. Er MYE inne, og bare ute noen småturer 🙂 Ha en fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg