Noen crazy 24 timer.. mildt sakt!

De siste 24 timene har vert helt craz dere, mildt sakt! Hvor jeg i det heletatt skal starte har jeg faktisk ikke peiling på. Men at ingen dager er like her i gården det er i allefall sikkert og dere kommer serr til å dø i morgen når jeg forteller dere det sinnsyke som har skjedd, OMG!!

(bilder screenet fra film story på snap før jeg dro.)Hjem kom jeg for kanskje typ 2-3 timer siden å nå har jeg bare tenkt til å sove, jeg er døds trøtt og dagen bare i dag har vert sykt innholdsrik. Kvelden ute  i går med venner var faen meg epic og vi hadde det døds gøy fra start til slutt med nach. På byen dro vi først på piano og der etter brooklyn. Ute var det sånn passe mye mennesker og jeg blei kjent med mange nye. Og da innkludert to gamle hurper i 60 års hahahah. Faen de var tragiske ass💯 Sånn skal jeg aldri bli i allefall, lol! Men de var sikkert bare gamle, singele og bitter ror jeg, hvem veit? Men det er en annen historie.😂

Anyways…

Det som har skjedd og som jeg tenker fortelle dere om i morgen er så jævla inzane og helt mind blowing at jeg tror nok jeg istede blir å fortelle det i en YT film.. Det er heeeelt villt! Jeg har faktisk IKKE ord!!!!😱

Sånn egentlig i dag hadde jeg ikke tenkt til å blogge fordi jeg har vert helt ødelagt frem til nå. I tillegg har jeg ikke hatt tilgjengelighet til telefonen min. Men jammen meg fant jeg styrken i meg selv etter en liten hvil også.

 

0 kommentarer

Siste innlegg