Noen harde 24 timer!

Hei og god morgen alle mine vakre følgere! Sånn i øyeblikket sitter jeg på fly bussen som jeg kun har 15 min på meg for å gå på gaten. En smule stressa eller? 

Dette  er jo typisk meg, men jeg tror det skal gå fint fordi jeg har en handbagasje som jeg får pakka noe helt enormt i. De siste 24 timene har vert veldig harde. Jeg har ikke sovet ett sekund å når man ikke sover fryser man også ganske fort, hele tiden! Derfor var jeg også så smart å ikke pakka med eller tok på ytter jakke. Og ute? Ja ute der både blåser det og regner!

Når jeg lander på Gardermoen har jeg sånn typ 5-10 min på meg for å rekke neste tur, viss ikke må jeg vente i hele 2 timer på fly plassen?? OMG.. Someone shoot me now! Men ikke nok med det.. Nå fikk vi akk beskjed på høyttalerene her at flybussen er 10 min forsinket pga trafikk. Så hva vil dette si for meg? Har jeg da bare 5 min til å komme meg igjennom sikkerhetskontrollen, pakke ut alle elektriske ting, pakke de ned igjen også sikkert bli sjekket “tilfeldig” (som alltid) av sikkerhetskontrollen også stupe videre til gaten. Herreguuud!!! 🗣🤯

1 kommentar
    1. Jeg kjenner til den stress situasjon, jeg å kjæresten skal reise til Berlin om 2 uker, i dag er det faktisk akkurat 2 uker igjen til vi reiser. Jeg har fått fikset barnevakt å alt det der. Men jeg har enda ikke begynt å pakke eller vaske noe av det jeg skal ha med meg.

      Å det har aldri slått feil, hver gang vi skal gjennom sikkerhetskontrollen så blir jeg den utvalgte som må tilfeldigvis bli sjekket 😛

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg