nød, stress og kaos

veit dere hva eller? denne jenta rakk faktisk new yorker så nå er jeg absolutt klar for festival og vel så det!

til tross for at jeg hadde bare typ 40 min på meg i tilegg var sykt nødt på do,  klarte jeg faktisk å bare “vrenge hodet” mitt å se for meg en haug av kule plagg som hadde vert fine sammen. new yorker sto ikke akkuratt til forventningene etter antrekk jeg hadde sertt for meg, men sånn er det jo alltid. når man skal ha noe fint finner man ingenting, når man ikke skal ha noe har man faen meg lyst på alt! pulsen var på topp og jeg kunne kjenne svetteperlene nærmest renne både fra, under erme , rygg og panne. jeg shoppet sikkert for over 7 kilo!

jeg både ville og skulle ha noe nytt, noe kult! om det blir en suksess gjenstår jo bare å se,  hva jeg enn nå har kjøpt i “halv svime” har jeg faktisk ikke kontroll på. jeg shoppa rett og slett i nød, stress og kaos. med andre ord, jeg var som en kylling uten hode!

“note to self: dont do it again!”. og herregud for en trutmunn!

🐔

0 kommentarer

Siste innlegg