Nesten i halv-svime i dag tidlig!

Hei solskinn! I dag våknet jeg av at bestevenninnen fra stavanger plutselig sto på døren  med 3 kids, klar for å ta igjen alt det tapte. Med bustete hår, oversized hoodie, morgen stemme og soverusk i øyet fikk jeg kledd meg om sånn ca i halv svime før vi satt oss ut på terrassen.  Henne har jeg ikke sett på ca 1 år nå så det var vanvittig hyggelig!

Jeg kjenner jeg savner henne veldig mye faktisk og det siste halvåret har jo for min del vert veldig crazy og da  ikke minst rotete, omg 😆.

Men det er vel det som kalles ekte vennskap? De man fortsatt har samme dype kontakt med selv hvor lang tid det går i mellom stundene man prater eller bruker sammen? 💕

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra butikken og satt meg ut for å jobbe litt. Vi prates senere da.

0 kommentarer

Siste innlegg