Når rumpa blir mindre

Hei sukkerspinn! Hvordan har vi det i dag på denne milde og flotte torsdagen. Har dere gjort noe spennende det siste døgnet siden sist? 

Selv vil jeg si det er en fin dag for i dag har jeg ikke bare fått unna jobb tidlig, men jeg har både støvsugd og ryddet hjemme. Og isadora har hatt besøk. 

For øyeblikket er jeg alene siden jentene dro en tur ut og i noen timer nå har jeg virkelig tatt en titt i kles skapet hvor jeg endte med å være kreativ i stede. Lenge har jeg hatt noen to delte sett liggendes i skapet og i dag hadde jeg også tenkt til å kaste de. Tror ikke jeg har brukt plaggene en eneste gang me  etter at jeg klippet de om til sommer sett kan jeg faktisk si meg ganske fornøyd. Blei det ikke kult ? 💁🏼‍♀️🔥 Nå kan sommeren bare komme 🤗.

Her er noen av de plaggene jeg har klippet om til shorts og crop top.  Jeg har også en litt lang genser som jeg gjorde om til en crop top og et skjørt, men for å være ærlig var skjørtet kanskje litt kort. Derfor satser jeg på at det vil passe når jeg  har gått mer ned i vekt og rumpa blir litt mindre haha.

I Dag har jeg heller ikke smunket meg ig etterveksten begynner å bli lang.. Tenk på det du, men det går greit, Jeg  stresser ikke.  Jeg er menneskelig jeg og 💁🏼‍♀️🗣

0 kommentarer

Siste innlegg