Når man faster i lengre periode

Hei og hopp! I skrivende stund kom jeg akkurat inn døra hjemme hos besten og besta. Selv om det regner ute nå så er det digg å gå seg en tur eller to. Det har jeg gjort både i dag og i går.

Treningen denne uken har ikke vert det argeste, men jeg har gått ned litt likevel.

I dag blir det pannekaker til middag så jeg kan hate både meg selv og livet litt mer, sånn som jeg pleier når jeg spiser noe jeg veit jeg IKKE burde spise. hahahah!!!! Dårlig  samvittighet hver gang jeg ikke er helt nazi på kosten og dårlig på trening.

 Men det er jo det som er så diggeste med å faste så lenge. Da spiller det liksom ikke så stor rolle på hva du spiser og det er heller ikke krise om du skeier ut litt i ny og ne. Jeg har fått litt antydning til magemuskler..?  Tror jeg 😂🙈👌🏾. 

I dag er hverdagen litt mindre hektisk enn vanlig.  Vi pleier ikke gjøre  noe spesielt på torsdager mtp aktiviteter og sånne ting. Siden resten av uka er ganske hektisk!

Etter jeg kommer hjem i kveld tenker jeg å spinne litt på sykkelen, what so ever! Ingen unnskyldninger nå etter jeg har dippa ned litt pannekaker, omg.

0 kommentarer

Siste innlegg