Når kjæresten din har blitt lei av deg

God ettermiddag alle sammen! I går klarte jeg faktisk å komme meg på trening sånn som jeg skulle, men rydding i kjelleren blei det lite av.. I dag har vi tatt ned trampolinen for vinteren og i går spiste jeg noe helt sykt bizzare til middag.

Jeg har nå lenge maset høl i hodet på kjæresten at når vi kom hjem ville jeg starte å spise sunt, noe vi også har gjort de siste dagene. I går tror jeg mannen var drit lei mat gnålet mitt generelt at han tenk slå på stortromme med noe sunt, godt og ikke minst deilig som han har laget selv… nemlig hjemmelaget gresskarsuppe!

Å nei….!

I mine øyner er gresskar et hode man fyller med lys på Halloween og jeg husker godt første men også siste gang jeg smakte det da jeg var liten. Det var når besta skulle skjære ut Halloween ansikt til å pynte trappe partiet sitt med.. Det var ekkelt.. Men jeg spiste det rått da.. Jeg aner jo ikke om man kan spise det rått ? men det er jo en grønnsak? Så det kan man sikkert… men jeg likte det ikke! 

I går var jeg kjempe sulten og gledet meg skikkelig til middag.. Jeg tror vi alle kjenner igjen de dagene? Men det  var helt til kjæresten stolt kom inn døren med et gresskarhode som skulle bli om til middag. Ikke bare brukte han en evighet på å gjøre klart før middag, men han har også  lenge drømt om denne fordømte gresskarsuppe som han tidligere har spist. Den har han også skrytt langt opp i skyene og kommet med ønske om å lage den til meg en dag. Men  lite visste jeg at den dagen allerede skulle komme i går… fuck…!Mine forventninger til denne supper var på bunn og man kunne både se og høre at jeg ikke gledet meg noe særlig til middag, selv hvor hardt jeg prøvde å virke lykkelig hver gang han spurte “gleder du deg til middag kjære??”… Nei.. men jeg sa jo ikke det da. Så slem er jeg ikke.. Bare litt slem kanskje!

Jaaada vennen. Det blir sikkert kjempe digg, jeg som er så sulten nå!

baaaaahahhaahahahhaahhahah!!!!

Tåpelig tenkte jeg. Skal jeg gå rundt å sulte i hele dag? For suppe blir man jo bare “sååååå” mett av da…. æsj!

Når suppa kom på bordet med eneste tilbehør som frø fra gresskaret selv var jeg langt i fra imponert ass. Men mot all formodning smakte gresskarsuppe egentlig ganske godt. En liten “touch” av karri eller noe lignende jeg hadde smakt før. Jeg spiste litt og gidde kjæresten den ros han fortjente. Dette var jo faktisk spiselig. Og under knappe 2 timer etter var vi begge like sultne igjen, når alle butikker var stengte.  Foruten om kebabsjappene da …..

Ja woow. for en suksess 👏🏽👏🏽👏🏽  Jeg sa jo det! lol 😆

0 kommentarer

Siste innlegg