Når jeg var på mitt bruneste noensinne, ever!

Jeg har bare så lyst til å si det men samtidig ikke, siden vi endelig er så heldig å har en så fantastisk sommer. Dette er jo været vi alle har ventet så uendelig lenge på, spesielt vi som er sommer mennesker!

Meeeen.. Jeg kom akkurat ut av dusjen og jammen var det deilig med en kald “skvett” på kroppen om jeg kan si det på den måten uten og fremstå som klagete, haha!

I dag har jeg jobba så utrolig bra og tenkte fortsette mer i kveld om jeg ikke mister piffen helt nå pga av varmen. Jeg og besta har ryddet og ordnet hele terrassen med nye utemøbler, spylt den andre terrassen, spylt trampolinen og spist noen herlige burgere sammen med resten av familien!  

Dagen i dag har virkelig gått i ett og det er først nå at jeg setter meg ordentlig ned for aller første gang, herlig.

På torsdag skal Isadora nemmelig ha bursdagsfest med jentene fra klassen siden, det nå er godkjendt å være fulle klasser igjen uten form for super strenge regler, mtp korona. Dette gleder hun seg så klart veldig til og huset må derfor være plettfritt.

Ja forresten… Husker dere den sol oljen som jeg drømte sånn om i forrige uke?? Gjett hva? Jeg har nemlig fått klørne i en flaske  og tenker å grille kroppen skikkelig i hele morgen.  Så mye at jeg faktisk vurderer å ta fri hele dagen for å bli skikkelig tan! Haha , er jeg gal eller hva? Hvem søren er det som ofrer så mye for en jævla brun brunfarge, ikke sant vel? lol. Jeg gjør fordi jeg syns det er så fint å være skikkelig brun og nå har jeg vert “bleik” lenge nok!

I den anledningen har jeg også åpnet meg en boks med mango-betakaroten- bjørner som jeg også skal bruke i noen mnd fremover. Jeg kommer virkelig ikke over den gangen jeg var i sunny beach og den brunfargen jeg klarte å få på knappe to uker. Så de som tror jeg er rasist kan jo se på det brune trollet her, hahaahah! Mamma kjente meg jo nesten ikke igjen når jeg kom hjem ifra det party stedet. Og alt takke være sol olje! ( med null faktor da så klart). Som ikke er til å anbefale til nordisk hud osv. Vi med sterk hud tåler mye mer, men ikke til å anbefale anyways…

Så brun dom da har jeg aldri vert i hele mitt liv faktisk.  Ikke engang når jeg var liten og “ny inpotert” fra Colombia! Men jeg kjenne også at jeg har satt mål for årets farge.

 Her er bilde fra da  jeg var på mitt mørkeste noensinne, ever! Tror ikke dere klare å legge merke til meg på bildet engang ahhaahahahhahahahaha!! #heltkrise .

Og da helt uten betakaroten…👇🏾

2 kommentarer
    1. Ikke for å være kjip, men man kan få hudkreft uten at man blir solbrent. 😮 Jeg har en mor som mange år etter all solingen fikk hudkreft som skyldtes akkurat dette. Hun måtte fryse vekk og brenne vekk store partier i huden for å få bukt med det “skumle”. Jeg sluttet å sole meg når jeg så hvordan det gikk med henne.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg