når forloveden din blir tatt for å være faren din

hei dere. i går var vi en tur ned i sentrum igjen så isadora kunne hoppe litt i hoppeslott, fiske noe fisk med hendene, få noe ansiktsmaling, i tillegg danse å leke litt med de andre barna.

grunnen til vi egentlig dro på “hytta” var jo for å få i stand til både fotografering og visning. jeg har virkelig ikke tall på hvor mange ganger jeg har sakt eller skrevet dette.. men hva kan jeg si? vi er virkelig flinke til å spore av å gjør alt annet enn hva vi skal. eneste vi har fått unna nå er å rote mye mer å nå er det nesten like ryddig og fint som da vi kom, omg.

i skrivende stund sitter jeg i bilen på fergen på vei hjem igjen for å rekke en legetime. været er kjedelig å jeg er trett og sulten. på fergen da vi skulle betale trodde mannen at det var bil og to barn selv om vi sa bil, voksen og ett barn.  vi måtte vel gjenta oss selv sånn typ 4 ganger før han skjønte at jeg ikke er et barn men faktisk voksen, lol! the “struggle is real” når man ser så ung ut at forloveden din blir tatt for å være faren din hahahahhahahaahhahahahaahha!! ikke verst å nesten bli 30 da når man fortsatt blir tatt som frisk og sunn ungdom!

😉

0 kommentarer

Siste innlegg