Når alle vil ha en “bit” av deg- Føler meg som et kjøttstykke!

Hei venner! I oslo er det hele 7 varmegrader og solen skinner som bare det, fantastisk!

På oslo buss terminal sitter jeg og venter på transporten tilbake til Hønefoss. Før det blir hjemreise i morgen tidlig, det gleder jeg meg noe helt sinnsykt til! 🙏🏾💯🔥

6 Dager i oslo har virkelig vert noe for seg selv å jeg kjenner jeg også er veldig glad for at jeg ikke bor her noe lengre heller. Før var det jo alltid det som var goals men jeg har også fått en typ re-minder på hvorfor jeg flyttet fra byen også. Storbyliv er gøy det på sin måte men herregud så utrolig slitsomt det også er i lengden! For min del blir det kanskje litt for mye mas fra alle kanter, i alle døgnets tider fra mennesker over alt. Mennesker som ikke skjønner at man evnt ønske å ha noen timer å hvile før det er full guffe igjen fordi alle ønsker en “bit” av deg når man først er i byen, forståelig! Men det jeg vil dere skal vite er at når jeg sier nei så har det ikke noe med at jeg ikke liker enn som person men fordi jeg må være litt egoistisk å lytte til hva jeg selv ønsker og har bruk for. Jeg orker liksom ikke bare gå rundt å please alle andre, for sånn er jeg ikke bygget opp.Det er jo alltid gøy å møte venner og bekjente. Men er det noe jeg virkelig ikke har satt pris på den siste tiden så er det alle mennene/guttene som hele veien er så fryktelig innpåsliten! Enten om det er  over telefon, sosiale medier eller in real life. uuh…! 

Skjønner liksom ikke helt hva som har skjedd men i det siste har det motsatte kjønn virkelig stått i kø for min oppmerksomhet. Just let the girl live for god sake, omg … Virker ikke som om verden har noe chill ass.🤣

Det har virkelig blitt så ekstremt til tider at viss jeg bare tilfeldig har komt i prat med noen, blitt sjekket opp, blitt oppservert  i en bare, på dansegulvet, i en resturandt eller tilfeldigvis på fortauet så popper det plutselig random meldinger inn av mennesker som finner meg via sosiale medier or what nah?  Oftere og oftere føler jeg meg ganske stalket og venner jeg har brukt tiden min med både hjemme og her i oslo har også fått spørsmål om å både gi bort mitt telefon nr eller snap til andre mennesker.

For å være ærlig føler jeg meg som et kjøttstykke, bokstavelig talt 🍗💯 . Men jeg har vel kanskje ikke lov til å klage på akkurat dette siden det finnes så utrolig mange mennesker her i verden som skulle ønske det  samme og som vil kalle dette et “luxus problem”?

På denne turen har jeg ikke sovet mer enn 2-4 timer hver en eneste kveld/natt. Jeg har vert tidlig opp om morgenen med full dagsplan fra morgen til kveld for uten om i går. Da tok jeg det egentlig ganske rolig på kvelden hvor vi tok det chill med netflix. Men fikk ikke sove før typ kl 06 å opp igjen både kl 08, 9 og 10!

0 kommentarer

Siste innlegg