Naboklage?

Hei og hopp! I dag har jeg gjort så utrolig mye skal jeg si dere. I tillegg har det skjedd en hel del siden sist vi snakket. Dagene med ENDELIG sol har vert helt amazing. Men i dag måtte jeg sove litt lengre etter at snuppa mi dro på skolen.

Det å være party queen på kveldene og mamma på dagtid er neimen ikke for alle, lol. Selv jeg må hvile for å kunne hente meg ordentlig inn igjen.

I dag er siste dagen for oss på vestlandet med sol og varme for resten av uka. Derfor brukte jeg dagen klokt hvor jeg satt meg ut på terrassen kl 11, med hjemme kontor .

Jeg tipper nok at noen av naboene eller de i byggefeltet er veldig lei av all den høye musikk spillingen min nå. Men er det noe ingen kan være sur for så er det akkuratt det. Høy musikk på DAGEN mener jeg,  hallo.. da er man man bare kjip og kan heller ta seg en bolle fremfor speilet! 

Det er ingen som har klaget.. ENDA 😂🤟🏾 Jeg håper egentlig bare at elva har tatt meste av støyen, hahaha! Uansett så hadde jeg ikke tatt en klage på dagtid seriøst og ledd meg halvt ihjel,  For hvor nazi kan vi som menneske være, ikke sant vel? Vi må jo få leve litt i denne korona tiden.  Hadde det vert snakk om høy musikk på kvelden/ natta, det hadde vert noe annet.

I dag har bestevenninna vert innom en liten  tur når da hun cruset så fint forbi med bilen. Pluss en kompis som var ute å gikk seg en tur i sola. Jeg syns ikke det er så vert å bo her vi bor jeg, selv om det kanskje er litt små “nærme” veien. For sosialt er det iallfall og det digger jeg jo.

For uten om det har jeg og snuppa sittet ute å solt oss helt til sola gikk ned. Barna har lekt ute og livet er på alle måter veldig deilig! 💕

0 kommentarer

Siste innlegg