Nå reiser vi

Heisann! I dag har jeg blogget dårlig, men i dag har vi også vert helt sykt opptatte! I skrivende stund er vi nå på tur til Ålesund nok en gang, for å sjekke inn på fly hotellet så vi slipper våkne så sinnsykt tidlig i morgenen tidlig.

For førstegang på lenge føles det faktisk ut som helg, sprøtt ikke sant? Jeg har åpnet meg en kald cider som kjæresten overrasket meg meg å nå er vi klar for sol og varme! Det har ikke gått mer en max 20 min å jeg kjenner jeg savner babylon allerede. Vi skulle så gjerne hatt henne med nå og spesielt når vi nå skal på badeferie i stedegne by ferie.. Men det får bli til neste gang, men kan liksom ikke bare ta barna ut av skole for å dra på badeferie hele tiden vel..? Men gjett om vi skal facetime henne HELETIDEN!!

💕Savner deg💕

0 kommentarer

Siste innlegg