Nå er jeg sykt lei- Noe så nitrist?

Ja jeg er bare så sykt lei og ikke bare litt engang….

I går startet jeg et innlegg som jeg ikke orket å fullføre engang og dermet havnet det heller i kladdeboken, enn på publisere tavlen.  I dag eller egentlig generelt de siste dagene har jeg virkelig kjent på følelsen av det å være dritt lei andre mennesker og det som hører det sosiale til.  

Jeg føler meg mettet på allés personlighet, meninger, synspunkt, dårlige holdninger, negativitet, mistrivsel i livet og sånne ting. Det er jo ikke til å stikke under en stol at den siste tiden har jeg vert mye ute på livet i helgene. Jeg har omgått masse mennesker og ikke minst hatt lite “ro” i sjelen hvor jeg liksom skal “rekke” over ting  og være med på alt.

Men nå er jeg faktisk ganske sliten og lei. Jeg kjenner jeg har fått min dose med sosial kontakt og kjenner jeg savner mye av det kreative som jeg holde på med før, ting som var meningsfullt og som fikk meg et steg videre til mine drømmer og karriere…Korona var vel for oss alle en liten set back men for min del så har jeg faktisk nå begynt å kjede meg. Omg jeg vil så mye mer!! Det sosiale er ikke like “spennende” lengre og ei går jeg heller glipp av noe om jeg egentlig bare hadde vert hjemme. slutten av 2019 var ganske brutal på min front og jeg gikk vel kanskje hele 7 mnd uten å nesten se en eneste sjel. Så kom den sosiale biten igjen og nå begynner jeg å bli litt ferdig med denne fasen også kjenner jeg. 🙈

En ting er å omgås mennesker du liker, mennesker som er positive, som får deg til å le og som muligens inspirer deg. Men jo mer jeg har vert sosial nå jo mer skjønner jeg at et “normalt” liv ikke er noe jeg vil ta til takke med, selv om det funker for de aller fleste. Lol.

At hverdagene er det samme i tillegg til helgene er en tanke som har begynt å gjøre meg litt “små gal” og stresset. Dette er faktisk  IKKE et liv for meg og nå ønsker jeg virkelig å  skjerper meg, så jeg ikke mister fullstendig fokus. For det hadde jo vert døds kjipt!

Nå vil jeg egentlig bare fokusere på talentene mine og den kreativiteten som jeg sitter på fordi det er faktisk noe som gjør meg glad. Noe jeg lærer av kan vokse på. Og noe som faktisk får meg opp og frem her i livet. Jeg har lenge hatt en veldig “lav” energi selv men det er også godt å se at jeg mer og mer begynner å finne tilbake til meg selv igjen.

For mennesker uten ambisjoner, drømmer, mål og visjoner er faktisk ganske nitrist…  Herregud, nei jeg orker ikke! Og jeg bare kjenner hvor mye det tapper meg for både energi og motivasjonen. 

Og jeg er absolutt ikke tilfreds med tanke på en likens fremtid som medmennesker rundt meg. Det funker for noen men ikke for alle..

 

I need something more!! Cuz i have so much more to give 🚨🚨💯👌🏾

0 kommentarer

Siste innlegg