My life is a struggle right now!

Heisann! I går la jeg meg tidlig, rundt halv 22 men våknet igjen litt før 00 og holdt det gående helt frem til kl halv 06. Og opp igjen kl 07:10🤦🏼‍♀️. For å si det sånn så har det ikke skjedd noe spennende her i dag for uten om at jeg strax skal følge snuppa til håndballtrening .

Men i går der i mot pynta jeg litt til jul og føler igrunn ikke at  gjør noe annet “spennende” om dagen, bare dagligdagse ting. Det er sikkert mange som kjenner seg igjen. 

Ute pynta vi ferdig forrige uke og nå diller jeg liksom bare med ting jeg har fått tilsendt  i posten. Det er helt sykt faktisk for jeg vurderte og stå opp i natt BARE for å pynte. Haha!

My life is a struggle right now, det er jo helt sikkert. Og jeg holder på å bli gal av denne korona! 😭😂

0 kommentarer

Siste innlegg