Møtte ikke opp i retten

Hei alle sammen og god etter middag! Først og fremt vil jeg bare si beklager for at jeg ikke har oppdatert bloggen før nå, men i dag har hodet virkelig vert både høyt og lavt!

Husker dere at jeg tidligere fortalte at jeg skulle i retten ? Vel det er nok derfor jeg har sovet så utrolig dårlig de siste dagene også.  Jeg har tenkt veldig mye og kanskje også små gruet meg litt også..

Vel.. Nå har det seg sånn at jeg egentlig skulle i retten i dag tidlig men da jeg blei oppringt av en advokat som fortalte at mot part ikke kunne møte likevel, har hele denne situasjonen da nok en gang blitt forskjøvet. Nå er jeg egentlig bare “keen” på å få det hele overstått så jeg ikke trenger å planlegge når jeg må være hjemme og ikke. Dette er jo igrunn ikke min sak så da er det jo også enda mer irriterende å bare måtte ha det hengendes over seg, syns jeg!

0 kommentarer

Siste innlegg