Moody AF!

Æsj! I dag har jeg igrunn hatt en ganske teit dag. Jeg har vert sur, vanskelig, trøtt og lunta har vert passe kort i tilegg. Jeg blir fort irritert og gidder i allefall ikke jobb!!

Huset er som grensa i syria, helt bombet og jeg har ikke fått gjort en eneste fornuftig ting i hele dag. Eneste bare laga middag, hatt middagsgjester og gjort lekser med Isadora.

Det er jo nettopp dette som setter standard for hele dagen min, at jeg ikke har gjort en jævla dritt mener jeg. Heldigvis har ikke Isadora merket så mye av dette siden hun i dag har vert mye ute å lekt med de andre barna. Og når barna har vert her har jeg styrt med mitt og de med sitt.

Jeg hater å føle meg lat og når jeg føler meg lat føler jeg meg 10 kilo tyngre også! Skikkelig “fatso” liksom! Det fucker så jævlig med hele humøret å jeg klikker for hver minste ting, omg.. Så sykt irriterende. Kjenner jeg så absolutt ikke har vert glad i meg selv i dag, for i dag har jeg vert skikkelig fæl! Men sånn blir jeg jo også når jeg føler meg skikkelig feit… Fysj! 🤮Ikke bare har jeg hatt lyst til å legge meg opp til flere ganger siden kl bikket 18:00 men nå tenker jeg å rydde huset så jeg ikke våkner til alt rotet igjen i morgen. Det å være i dårlig humør takler jeg svært dårlig siden jeg er en veldig positiv, glad og ikke minst okptemistisk person til vanlig.

I dag har jeg virkelig tatt kremen av kremen så i morgen må jeg faen meg skjerpe meg. Blir jo jævlig irritert bare av å se det jævla sure trynet mitt i speilet. Da hjelper det ikke en dritt hvor pen man er for å si det sånn, Aaaaahahahahahahahhahaahha!!! 🤦🏼‍♀️ 

Biiitch… Goodnight👋🏾

 

0 kommentarer

Siste innlegg