Mitt gjennombrudd på insta??

Oooommmg venner!! I går kveld postet jeg et bilde som jeg hadde tatt og gjort klart i ca 2 uker nå. Et bilde jeg var super giret på å poste, men følte jeg måtte vente til alle “halloween” bildene var riktig postet.

En onsdags kveld satt jeg hjemme alene med barnefri og kjente jeg hadde lyst til å gjøre en sminke look. Som oftest er jeg mest kreativ om kvelden/natten og legger derfor mine sminke looker når kjæresten er på jobb. Jeg har alltid vert sjenert med å legge en smine litt uten om det “vanlige” når mine tidligere kjærester eller daiter har vert til stede.  Men heldigvis har han jeg er sammen med nå  virkelig fått meg til å føle meg bra med de tingene jeg gjør. Han støtter meg i alt jeg gjør så da er det plutselig ikke så vanskelig å være i det kreativ hjørnet, det er ganske fint!

Jeg kan ikke lyve for jeg var litt nervøs hele veien der han satt i en stol og koste seg, hvor jeg satt på andre enden av bordet å sminket meg. Han tittet ofte bort og jeg følte virkelig  trang til å forklare at jeg ikke var helt ferdig enda. Du veit.. Sånne ting man gjør når man er usikker.. hehe. Jeg skjønner at menn ikke alltid forstår seg på sminke  generelt. Men da å legge en look både i ansiktet og på kropp som han aldri har sett før var kanskje en smule crazy?  Der var iallfall pinlig når han så rolig og behagelig spør meg om jeg skal være en zebra… Ja altså DA er det faktisk lov å føle seg DØDS dum, hahahah!

Anyways .. Denne looken har jeg lenge hatt planer om å legge og hvor jeg har hatt en visjonen men aldri gått skikkelig inn for å legge den. Inspirasjons kilden min for denne gang er en utrolig kjent super modell som heter Winnie Harlow. Hun har blitt verdens kjent som modell pga hennes sjeldne hud sykdom vitiligo. Som Top model deltaker slo hun skikkelig igjennom og har i mange sammenhenger fått navnet “the cow girl” pga hennes utseende. Store profiler som Kim Kardashian har nylig gjort et collab med det berømte sminkemerke, KKW beauty. På instagram har Winnie H over 7,1mill followers og hun har nylig datet Wiz Khalifa, da bare for å nevne noe. Hun har over tiden skapt et navn og er den første modellen i hele verden med denne hud sykdommen! 

At MITT bilde skulle nå henne var et lite håpe med god viljen til, kanskje 5% av 100. Men at Winnie selv skulle like, kommentere   og da i tilegg re-poste mitt bilde på sin egen insta-story hadde jeg aldri  sett for meg i min villeste fantasi!!!! OMG jeg er i sjokk!! Jeg er glad og føler meg helt sinnsykt privilegert, you have no idea!!!!

Jeg har lenge spekulert på hvorfor min instagram ikke er mer poppulær enn hva den er! Og mange påpeker dette selv fra en tid til annen, både store og småe instagram kontoer faktisk. Er jeg for lite aktiv? mest sannsynlig! Men nå tar den ko helt av! kan dette endelig være mitt gjennombrudd på instagram? Noe jeg lenge også har ventet på! Kanskje, kanskje ikke.. Men motivasjonen på å skape flere looker fremover er til å kjenne på helt ytterst i fingerspissene!!! 😍😍

0 kommentarer

Siste innlegg