Mistet piffen!

Hei fra meg på soverommet! I dag har det vert en veldig lang dag syns  jeg,  eller en veldig lang uke generelt om jeg kan si det sånn.  Jeg har ligget i sengen en stund nå og bare kjent på følelsen av det å bare ville slappe av. Først var jeg super gira på noe sosialt, men kjenner jo nå at det heller ikke hadde vert så dumt med en rolig kveld. For nå har jeg også mistet litt piffen.

Og den siste som mister piffen det er MEG, for jeg kan virkelig holde det gående ganske lenge. Så ja.. Nå er jeg relativt ganske daff og jeg kødder heller ikke når jeg sier at dere ikke hadde kjendt meg igjen nå. Energinivået er helt på bunn hvor jeg både ser ut og føler meg som et dass her jeg ligger å råtner helt frem  til i morgen tidlig, haha! 😂🤟🏾😬. 

Etter vi kom hjem fra shopping før i dag fulgte jeg snuppa som skulle på besøk til en venninne. Videre etter at hun var levert gikk jeg helt ned til sentrum og var innom butikken før jeg gikk veien hjem igjen. Hjemme satt jeg meg litt i solveggen og nøyt de siste solstrålene, før den gikk ned bak fjellet igjen. Og etter det hadde jeg hjemmekontor.

(Hun har fått seg ny sykkel) 😍 

På fredager er det jo fast besten og bests dag (for de som ikke klare å få det inn i hodet.) Da har jo fredager blitt en sosial greie for min del , for jeg syns det er så innmari kjedelig å bare sitte hjemme mutters alene i mørket. lol.

Jeg tror faktisk dette er andre gangen i år hvor jeg syns det har vert ganske fint å bare slappe av helt av en helg. Det samme følte jeg forrige fredag også. 

Nå gleder jeg meg legit- til å nappe ut linsene, ta av meg bhen, gå i dusjen. Rulle ned rullegardinen og hoppe i noe flott undertøy, i nyvasket sengetøy! Og jeg skal prøve se ferdig en episode av real housewives for 3 gang nå, uten å sovne i fra den.

Jeg skal også kose meg med en iskald cider før det blir å lukke øynene for dagen. I morgen vil jeg fortsette å stå opp tidlig. Og i morgen skal jeg starte dagen med en lang power walk. 😃🤟🏾

Vi får bare prates mer i morgen for nå har jeg egentlig bare lyst til å legge meg, god natt 💕.

0 kommentarer

Siste innlegg