mister jeg formen mister jeg ALT!

ja du leste rett, jeg har endelig valgt å starte på min ekstrem diett. nå er jeg lei! lei av og ikke trives med vekten og lei av å føle meg i dårlig form! helsen har blitt rævva og man blir jo ikke akkuratt noe yngre heller. jeg har blitt fortalt at når man blir 30 er det MYE vanskligere gå ned i vekt i tilegg holde seg i form.

jeg har tittet mye rundt i det siste på mennesker i samme alder, litt yngre eller litt eldre. det eneste jeg kan se er mennesker som forfaller rundt meg. mennesker med usunt kosthold og lite mosjon. jeg nekter å bli en av de selv, tenk og tillate seg det? det å ikke ta vare på seg selv eller utseendet sitt??  det kommer ikke på tale at det samme skal skje meg så her må jeg ta noen skikkelig “skipper” tak! jeg får jo helt “noya” bare av tanken, ja angst rett og slett!!

med å skrive alt dette mener jeg ikke å legge noe press på andre rundt meg, men jeg veit jeg må legge press på meg selv!  sosiale medier er jobben min, utseendet er jobben min og helsen er jobben min. mister jeg formen mister jeg alt!

det var en periode for noen år siden hvor jeg var utrolig flink på å følge dietten som jeg nå har valgt p starte på igjen. jeg var disiplinert og til skutt avhengig av trening. jeg trente minst 6 dager i uka, jeg elsket det! kroppen var flott, huden var glatt og helsen var helt fantastisk. nå har det liksom bare dabbet av og jeg har lagt extremt nye på meg. og da spesielt etter alt hjerteoppstyret som jeg måtte igjennom i hele fjor.

dietten jeg går på blir brukt av proffe idrettsutøvere og bodybuildere. hvor du spiser opp til 5 måltider hver dag så du blir god og mett, ikke noe sykt liksom. jeg elsker både kostholds planen og treningsplanen men dietten i seg selv er så ekstrem at man ikke får trene mer enn 20 min 3 ganger i uka. kjenner jeg meg selv så kommer jeg til å trene mer enn det og jeg gleder meg!

🏃🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg