misforstå meg rett

herregud dere.. jeg tar meg selv i å faktisk skamme meg litt over nå når jeg sier dette, men… jeg har faktisk litt lyst til å reise igjen, lol. det har vert noen veldig fine og rolige 3 dager hjemme men nå lengter jeg etter både sol og varme! senest i går kveld hadde jeg og kjæresten en samtale om hvor vanvittig deilig og flott det bare var å være hjemme å ikke gjør en dritt. bare være og oppføre oss som en “normal” og “vanlig” familie. men det funker nok ikke i lengden for oss… nå er jeg rastløs igjen å her hjemme føles det ikke akkurat ut som sommer.

misforstå meg rett, jeg virkelig elske å være hjemme og jeg savner alt som er hjemme når jeg er borte. men jeg er veldig eventyrlysten og “sulten” på livet. jeg elsker å få følelsen av det å bare leve livet “non stop”. det å bare oppleve nye ting i tillegg få en haug med nye og spennende inntrykk er gull verdt.  jeg blir sykt trett og tappet for energi av å bare se på alle de trøtte, slitne menneskene her hjemme som går i den typisk “hverdagsklemmen”. det er nesten ikke til å holde ut

💯.

2 kommentarer

Siste innlegg