Mine ønsker for dagen

Hello love ones 💕 

I dag var været bare helt fantastisk! Ikke bare var det lyst og fint ute men sola har jammen meg glimtet frem i hele dag, noe så deilig?!

I natt fikk jeg ikke sove før rundt 03, noe som er bedre enn hva det har vert på lenge. Og i tilegg fikk jeg sove hele natten uten å våkne opp igjen en eneste gang, det var helt amazing!

I dag syns jeg det er en vakker dag. Er det fordi jeg har sovet igjennom hele natten uten å våkne? Fordi jeg fikk så  mye fjell luft i går kveld? Eller kanskje det er pga det deilige været hvor man virkelig kan føle at nå har våren kommet? 

Jeg vil i allefall finne på noe gøy! Kanskje ta med isadora ut på en sykkel tur? Dra på fotballstadion å spille litt fotball? Jeg ønsker i allefall å tilbringe dagen ute, det er jo helt sikkert!

Og i kveld tenker jeg vi skal lage taco siden Isadora spurte om det i går kveld før vi la oss. I dag skal vi kose oss skikkelig altså💯

Til nå har jeg sittet i et telefon møte, noe som gikk ganske enkelt for seg med tanke på tidligere samtaler. Nå sitter jeg å jobber litt før det blir å få unna noen regninger.

Sjekket posten har jeg ikke gjort på gudene må vite hvor lenge? Men heldigvis kommer det lite post for tiden siden ting er på stell igjen.  For uten om det ønsker jeg alle en super fin tirsdag videre. I dag var det skikkelig deilig å være sminke fri forresten. 👄

0 kommentarer

Siste innlegg