Mine favoritter

Reklame | FRESH FRENTZY

Det er mange på daglig basis som spør meg hvor jeg handler klærne mine. jeg er egentlig den jente som aldri har svart på sånne spørsmål fordi jeg ikke liker å ha samme plagg som alle andre. men tiden går og man blir eldre også, haha.

nedenfor har jeg plukket ut noen av mine mange favoritter. på denne nettsiden har de så utrolig mye kult og følger “instagram trendene” hele tiden. butikken er flinke på å oppdaterer ofte i sortimentet så det er som regel alltid noe nytt og spennende å finne. Finner du noe fint må du huske å bruke rabattkoden “Queen-D” på vei ut, da får du 15% i rabatt på hele kjøpet ditt. en hver jente elsker vel  rabatter, ikke sant?

😍

1.HER 2.HER 3.HER 4.HER 5.HER 6.HER

7.HER 8.HER 9.HER

10.HER 11.HER 12.HER 13.HER 14. HER 15.HER 16. HER

17.HER 18. HER

0 kommentarer

Siste innlegg