Mine 5 udugelige minutter i retten

Hei og god morgen alle sammen! I dag tidlig gikk vekkerklokken av kl 07 før jeg innså at jeg bare ville droppe sminken å sove litt lengre. Jeg slumret i en hel time og 15 min før jeg gikk en tur i dusjen, satt håret opp i en hestehale, slengte på ett par vipper og litt leppestift før jeg var klar til å gå. I natt fikk jeg ikke sove før kl 02:30 å formen i dag er fortsatt helt elendig!

I skrivende stund sitter jeg i bilen på veit til byen for i dag er det nemlig “rettens dag”. Endelig skal jeg få ha mine 5 og ikke minst udugelige minutter i retten før jeg Endelig kan dra hjem, det gleder jeg meg noe helt sinnsykt til! I tillegg skal det bli digg å få dette maset om rettsak over og ferdig med siden jeg ikke har noe med det å gjøre!

💯

0 kommentarer

Siste innlegg