Min styggeste uvane EVER!!!!

Å herreguud……! Jeg har egentlig ikke lov til å si hvor trøtt jeg er i dag fordi  jeg snakker om det hele tiden føler jeg.

Men nå har jeg pådratt meg den styggeste uvanen EVER! Jeg har faktisk begynt å våkne midt på natten og holder det gående helt frem til vekkerklokken går av igjen om morgene. Dette skjer hver gang jeg legge meg før kl 00 på kvelden, hjelpes!😭

Men i dag er det allerede torsdag og vi er snart over på helg. Hvilke overraskelse denne dagen bringer veit vi ikke. Men det verken snør eller regner og fint er det.

Finn alltid noe positivt når ting er litt negativt, ikke sant vel ?  Jeg er i det minste flink til noe skulle jeg til å si. Og jeg er heller ikke så veldig trøtt nå når jeg fikk våknet skikkelig etter noen timer liksom. Føler meg faktisk mye mer opplagt enn hva jeg har gjort på mange dager. Selv om jeg ikle gidder å sminke meg. Hvem skal jeg stelle meg for liksom? Ingen som ser meg uansett.. Hahah hvor deprimerende  hørtes ikke akkurat den setningen ut? hahahaaa! #storyofmylife.

I dag har jeg lyst til å finne på noe kreativt for det begynner å bli en stund siden sist. Jeg kjenner at kroppen og ikke minst hodet trenger og bli brukt til noe annet enn bare å sitte på “tørk” uke etter uke! 

De siste dagene har jeg ligget å tenkt mye på gjesterommet på loftet som ikke er ferdig malt eller innredet. Tenker også at det hadde vert digg å “overnattet” der noen ganger også. Bare for å få noe nytt og “spennende” i hverdagen. En form for variasjon? Ser for meg en hyggelig jente kveld der oppe kanskje? IDK..

Men du skjønner at hverdagen har blitt for A4 når det å sove på gjesterommet begynner å bli en fristende tanke i hode ditt, hahahah! Omg hvem andre gjør sånt enn meg egentlig? 

0 kommentarer

Siste innlegg