Min søndag i bilder

Dere ser sikkert forskjell selv uten at jeg sier det,  men jeg glemte kameraet hjemme så derfor er bildene som er tatt nedenfor betraktelig mye dårligere enn det første. jeg tok også bildene i snap kamera som er vanvittig mye dårligere bildekvalitet enn om jeg hadde åpnet kameraet på vanlig måte. Det er en vane for meg å bruke snap kameraet på telefonen, jeg tipper dere overlever uansett, Hehe.

I stordalen på stordals cup hadde vi det gøy. Været var utrolig skiftende men overkommelig også. Her var det en god del folk, boder og morsomme aktiviteter for barna ute. Inne hadde de messe hvor de selger forskjellige greier, noe jeg egentlig ikke brydde meg noe særlig om. Jeg gikk rett og slett ikke inn.

Nå har jeg akkuratt våknet av en 40 min power nap og skal til å filme inn en video for firework, husk å laste ned appen.

kyss <3

0 kommentarer

Siste innlegg