Min reise og ærlige mening!

Reklame | Flatt Tummy

Jeg har skjønt at flere av dere ønsker en liten update på min “reise” med Flatt Tummy produktene. Produktene jeg nå har brukt i litt over en mnd. Flere har tidligere på-pekt min vekt økning da jeg nylig fikk meg kjærest, for ca 9 mnd siden. Ikke mange men noen gikk til og med så hardt ut å “body shamet” meg for den grunn. Men vektøkning i begynnelsen av et forhold er faktisk ikke uvanlig hos oss jenter og i mange tilfeller kaller man dette “kjærlighets kilo”. Både et sundt og litt usunt tegn på kos og trivsel.

Jeg har ofte “slitt” med vekten hvor jeg trives svert dårlig med noen ekstra kilo på kroppen. Uavhengig hvor fin og flott alle andre rundt meg måtte mene og syns at jeg er. Jeg går mye opp og ned i vekt og hver mnd er som en kvalmende berg og dalbane. En karusell jeg aldri kan forutse tallene på badevakten. Noen ganger er jeg og badevekten venner, vi har en fin “måling” oss i mellom. Men andre ganger er vi bitre fiender hvor jeg blir sur å kaster batteriene over gjerdet til naboen.. lol.

Jeg har aldri vert en “tykk” person med mage, for uten om da jeg var gravid med Isadora. Vi latinske jenter har utrolig lett for å legge på oss og er født med former. Vi må trene hardt og alltid tenke på hva vi putter i munnen om vi vil fortette å se spreke, flotte og sunne ut!

Min reise igjennom tiden med vekten har vert et mareritt og jeg har testet ut mye forskjellig. Mange shaker, uendelige dietter, kurs, detox, wraps, kostholdsplaner osv. Etter man bærer frem et barn (eller fler) er det mye som skjer med kroppen. Desto verre å få kroppen tilbake i sammen form den engang var! Etter mange forsøk uten å finne noe som passer meg. Noe jeg er fornøyd med som virkelig gir meg energi, motivasjon og ikke minst synlige resultater fort. I min jobb som i fluencer, rollemodell, blogger og ansikt utad er kroppspresset større enn noen gang! I tilegg er dagene utrolig stressende der det å være mor også skal passe inn i programmet.

Men for å holde innlegget kort og ikke minst saklig har jeg i litt over ett år sett produkter som Flatt Tummy i sosiale medier. Kjente profiler som kardashian søstrene er få av mange store profiler som bruker produktene på daglig basis. Noe som også vekket min nysgjerrighet.

Kort tid etter jeg tok i bruk min kostholds-pakke fikk jeg allerede kommentarer fra familiemedlemmer og ikke minst kjæreste som mente de såg drastisk forandring på under 2 uker, jeg var sjokkert. Jeg begynte å føle meg bra, hadde mye energi, huden fikk en helt annen glød og hevelsen/ oppblåstheten i kroppen hadde minsket mye! Midjen min begynte endelig å ta form igjen sånn som den skulle vær, skuldrer, armer og ansikt blei drastisk smalere og mindre. På ca en mnd har jeg gått ned hele 8 kilo uten å trene noe særlig før nå, de 2 siste ukene.

Sjokolade shaken smaker nydelig og metter lenge. kjærlighet på pinne stopper virkelig søtsuget når man virkelig har “cravings” på et lite mellom måltid, hvem skulle trodd det? Vitaminene hjelper meg med å holde energinivået oppe. Morgen ten smaker godt og setter i gang forbrenningen. Og detoxen gjør virkelig susen med å skylle ut alle avfallsstoffer i kroppen. Jeg har aldri prøvd en så bra detox te som denne, den er rett og slett amazing!

Jeg har venninner som har blitt inspirert og  mennesker som selv ønsker å prøve samme produkter som meg. Er dette noe for alle? Kanskje.. Kanskje ikke.. Men det finner man ikke ut uten å prøve selv. Jeg ønsker bare å hjelpe andre som sitter i samme situasjon som meg, som føler de har prøvd alt uten resultater. Jeg ønsker ikke å tvinge dette på noen men heller dele mine tips, anbefalinger og erfaringer til de som måtte syns det er hyggelig, nyttig og interessant. Produktene er også utrolig enkle å følge, noe som gjør det enda bedre å legg inn i hverdagen. Etter hvert går på “autopilot”, det er en glede! Jeg for min del skal bruke produktene en god stund fremover til jeg har fått resultater som jeg ønsker. Men activate og cleansing ten er vel noe jeg aldri kommer til å kutte ut “what so ever!”.

Rabattkode for de som måtte ønske det:

“Friend-tzhlgzd”

 

0 kommentarer

Siste innlegg