Min reaksjon til fakta

1. Fargen som brukes mest til fargelegging i verden er blå. Fordi mesteparten av folkets befolkning består av gutter, menn og “traktorlesber” da eller? 😂 Neeeida!

2. Kontorpulten din har 400 ganger mer bakterier enn et vanlig toalett. Fy faen. Jeg hadde heller drukket fra toalett skålen.. NOT! Ikke samme bakteriene uansett 🎉

3. Barbies fulle navn er Barbara Millicent Roberts. Barbara.. Really? Aldri hørt om et sexobjekt som heter Barbara hahahhahahaah!!! 🤣

4. Over en milliard valentins-kort sendes hvert år i USA. Aaaw… Det er hyggelig da! Bra det finnes såpass mange mennesker som viser såpass mye kjærlighet ovenfor sin partner 💕

5. Isnitt blir 7,5 prosent av alle papirer på et kontor borte hvert eneste år. Ok? Og her skal liksom de som jobber på kontor fremst så forbanna seriøse? hahahah STØRSTE vitsen jeg har hørt i hele dag 😆 

5. Hus med gul farge selges fortere enn hus med andre farger. Ja dere veit jo de svenskene.. Elsker jo gult! hahahahah 🤪

6. I Albania rister du på hodet for å indikere at du er enig. De folka der er vel noe for seg selv 🤓

7. Thomas Edison, mannen som fant opp lyspæren, var mørkredd. Haha for en taper hold jeg nesten på å si. Men så kom jeg på at jeg er mørkeredd jeg også! hahahh 🚨😭

8. I 1952 ble Einstein tilbudt å bli president i Israel, han sa nei. Ja det kunne blitt interessant. Han er jo gær’n😛

9. En gjennomsnittlig 4-åring stiller 400 spørsmål hver dag. Ikke rart at mange av dere er så grå i håret da! ahhahaha 😜

10. Kleopatra giftet seg med to av sine brødre. Æsj.. Jeg tror vi bare avslutter her jeg 💯👌🏾

 

0 kommentarer

Siste innlegg