Min nye treningspartner- Goals!

Hei alle sammen. I dag har jeg vert på trening og siden det er søndag og “hjemme dag” for Isadora tok jeg henne med på trening. Med oss i sekken pakket vi både ipad, tegnesaker og noe niste mat. At henne kanskje ville trene litt i starten for at utstyret kanskje såg litt spennende ut hadde jeg sett for meg, men at hun faktisk skulle like trening så vanvittig bra at hun ikke engang ville hjem når vi var ferdig hadde jeg jo aldri sett for meg haha!

Her hadde vi skikkelig mor og datter stund, i tillegg  fikk jeg jo trent litt selv. Ikke like aktivt og intensivt som jeg ønsket, men bra nok til at jeg blei svett i pannen. Å trene med Isadora er en drøm og skikkelig “family goals”, så jeg får bare motivere henne videre og krysse fingrene for at dette er noe hun ønsker vi skal gjøre mer sammen når hun blir eldre også!

😍

   

0 kommentarer

Siste innlegg