Min nye hårfarge- Love or hate?

Jeg trenger vel egentlig ikke å utdype noe mer om den saken for overskriften sier vel sitt?? Jeg angrer allerede når jeg sto i dusjen å skulle skylle ut fargen. Jeg sto å tenke på hvilke farge til blir nå om jeg vil bleike det i en senere anledning. Jeg vil i allefall ikke forbli denne “silver gray” fargen og trives så absolutt Ikke i den.

Visjonen min var bestefar hvit uten gul tone men endte opp super mørk i stede😭. “Be spontaneous they said.. It would be fun they said ” 😭😭🚨. 

Jeg skulle ikke hatt i fargen så lenge kanskje men den har heldigvis blitt mye lysere i dag etter at jeg vasket det. Får håpe fargen bare sklir mer og mer ut etter hvert, Cuz don don’t know what to f** do! 😫.

Bilde fra da jeg gikk tom for hårfarge og bare fikk farget håret under på høyre side.The final result… Hva syns dere? Skal jeg beholde det eller ikke? 

0 kommentarer

Siste innlegg