Min hemmelighet for rosa hår

Hallo! I dag startet jeg dagen med selv pleie etter isadora var sendt på skole. Det er nesten som jeg ikke kan huske sist jeg vasket håret eller barberte leggene faktisk, lol. Den siste uken har jeg virkelig gått i “hi” og vert tidenes ufreshe mamma, tro det eller ei!

Jeg er jo en kvinne som er over gjennomsnittet opptatt av både utseendet og velvære. Jeg liker å ta vare på meg selv hvor jeg både steller med kropp og hår. Men herregud så stor forskjell det faktisk er på når kjæresten er hjemme og når jeg er alene hjemme, for å si det sånn. Jeg har ikke vert like flink til å ta vare på utseendet og føler ikke akkurat for å vaske håret annen hver dag heller. Nå trener jeg jo nesten hver dag og ikke skal jeg sprade rundt lettkledd for noen heller, ei noen som skal kjenne på de hårete leggene mine haha! Oh-boy 😆

Helt siden jeg farger håret rosa har jeg fått utrolig mye spørsmål om hvilke farge jeg bruker siden rosa-fargen er veldig “dus” og fin. Som tidligere nevnt var det utrolig viktig for meg å finne et alternativ istede for å bruke vanlig farge eller color bomb som sitter i håret i lang tid etterpå. Altså.. Jeg nektet sette i en farge som ikke kunne skylles ut 💯!

Denne gangen var jeg mye smartere og ikke minst flinkere enn tidligere. Jeg brukte en del tid på å forhøre meg rundt enn å la den spontane karakteren i meg få “fullt utløp”, omg.. Nå tenkte jeg langsiktig og ikke minst brydde meg mye mer om det å ta vare på håret, noe jeg er uendelig glad for nå!

Det jeg bruker AT nå er “farge” sjampo og “farge” balsam i samme serie. Desse to gir deg den søte og “uskyldige” rosa fargen man er på utkikk etter, uten å skade håret!! Farge skylles ut etter ca  3-5 vask bare med å bruke kun vanlig sjampo og balsam. GENIAL.. Ikke sant? Nå kan jeg tenke meg at vanvittig mange av dere blir å kaste seg på samme trend som meg etter at man skjønner man ikke trenger å slite ut og skadet håret! Fortiden er det kun med rosa hår i desse traktene så det blir spennende å se om jeg snart får øye på fler.. 🙉🙈

(ps: du må vær ganske lys i håret for at fargen skal sitte og uten gi en orang farge) 

0 kommentarer

Siste innlegg